Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, November 29, 2006

Mencari kepuasan hidup...

hmm...nk exam je...mesti aku rajin tulis blog...tak tau apsal...release tension kot...
skrg nih...aku pon tgh usahakan aku nyer satu lagik blog..tb2 je terajin nk buat blog satu lagik..cite pasl website je..takde cite pasl personal...
hmm...aku dh kembali ke masa dulu...zaman gelap ke cerah aku tak tau...yg tau..aku dh kembali...biar la org nk ckp baik ke buruk..janji aku ngan diri aku sendiri..asyik nk jaga hati orang je..kepuasan hidup tuh bukan senang nk carik..hmm..sejak dh berubah balik nih...ade la terasa kedinginan org kat aku..tak kisah la..ape ade hal..aku pon ngan idup aku sendiri...lantak orang la nk ckp ape..hmm..nk tau pasl ape aku berubah balik ke masa dulu..aku pon tak tau...tau2 je...aku rase mcm nk idup mcm dulu balik..
kalo org tak suke...aku bole buat ape...hmm..konkulusinyer..aku nk idup mcm dulu...huhuh..
hmm...nk kata byk keje...tak tau la byk keje ke tak..nk kata takde masa...tak tau la msa ade ke tak..adoii...ape da aku pikir nih..merapu je..still mencari kepuasan hidup.hidup pon singkat je..bile masa lagik nk dpt kepuasan hidup nih...skrg la...

No comments: