Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, December 27, 2006

mencari sahabat yang sejati...

hari nih...byk bende tak best berlaku kat aku...aku ingt arinih akan jd ari terbaik utk aku...ingt kan panas sampai ke ptg....rupe2 pagi dh ujan...pagi nih klass microwave...arinih dpt result test 1 n 2...hmm...bole la bersyukur....2 jam abis mcm tuh je...lepas abis klass...ingat nk lepak ngan sume..bfast same2..borak2 kat luar klass...baru aku tau..ramai yg dh buat grup..ngan org yg aku baru nk buat grup..tup2..dh ade grup...punyala aku terkejut...ingat bole dipercayai..last2..aku ditinggalkan..hmm..myb aku patut sedar dari awal...gile sedey aku...tak sangka leh jadik mcm nih..mmg tol la yg ape yg pegang slama nih..'susah2 carik aku,senang2 tinggalkan aku..'
skrg nih..perasaan aku btol2 berat ati..tak sangka hubungan yg nk dekat 2 taun nih..sia2 mcm tuh je..skrg nih..terpaksa la aku gerak sorang2..mmg aku lagik bagus gerak sendiri kot...kalo salah..aku je la yg salah..
hmm..satu lagik nasib malang aku arinih...kereta aku rosak..adoii...punyala tension...satu2 mslh dtg..hmm..biarlah...kete tuh punca segala2nya..punca sgl kebaikan dan keburukan ..kejujuran dan kejahilan...tanpa kereta tuh..aku harap..segala kepura2-an manusia terselah...biar la kereta itu menjadi bangkai supaya diri aku nih dibingkaikan..

1 comment:

Siti Zainal said...

feel sorry to hear tat. insya ALLAH, u still hv support frm ur fwenz yg laen. pe2 pn dun give in life, thats a very important key words in life. klo dh give up, ppl arounds u pn dh xleh nk wt pe. jez be strong, tabahkan hati... n try to find sumthin 'new'. try 2 forget mende2 yg xperlu to rememba, so tat u cn move on to another steps. chaiyok2 den~