Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, May 23, 2007

My best friends....my last dip exam...:((

Alhamdulillah...
akhirnya...tamat gak..exam aku yg terakhir di sem terakhir....aku syukur..aku takde sangkut ape2 sepanjang diploma nih..harap2 result last sem nih ok..takde yg menghalang aku nk grad dip nih...

pas exam entrepreneur tadik...sume ucap selamat tinggal..ye ar...lepas nih...dh pratikal..3 bulan..pastu...degree...tak tau kat mane nnti...terasa sedih gak ar...ingat balik...2 tahun aku di alam diploma..byk kenangan manis dan pahit yg aku tempuh...

lepas nih...sume dok bpisah...3 bulan pratikal...hmm...sedih nyer nk pisah...tak dpt makan same2...lepak same2...borak same2 :(

harap2 segala kenangan kite bersama akan terus kekal di ingatan...i gonna miss u all...

No comments: