Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 04, 2007

Cerita di hari Akhir Minggu...



Salam semua,
tak de bende yg aku nk upd8 sgt pon..just nk update psl Bday member aku...Wan Nasrul Ikhwan..yg baru je masuk ke alam 20...Selamat datang aku ucapkn....semoga ko gembira dgn kehidupan 20 tahun yg lepas...
nih la kawan aku tuh..

sambut bday si member aku nih..bkn disertai oleh bdak2 cj je..malah bdak2 mlk pn ade skali..iaitu...

syafeeq ngan nadia(hot couple...hahaha)

kitorg smbut kat putrajaya jer...kat jambatan ape tah..
bday boy ngan kek..(tp aku ar yg abiskn..)

tuh cite jumaat je..masuk sbtu...hmm..
bangun kol 12..pastu tgh ari gerak ke key ell!!..
gi low yatt ngan sume...sbb ade antara kitorg...tak penah gi..kesian2...

malam skit...kitorg gi Eyes On Malaysia...dh 2 kali aku dtg sini..tp tak naik2.last2 dh ramei2 nk naik..layan je la..
laser dan air
aku dan roda

aku dan org kat bwh ;)
pastu makan satay..pastu gi downtown(1st time sehh aku gi..).layan gak ar..nk shoping..layan gak ar...pastu balik...tuh je la cite aku...cite di hari weekend...k lah..aku nk tido..esok pagi ade plak hal ngan ptptn..adios amigos...

No comments: