Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 11, 2007

ExaM?



Apsl org kata exam tuh tak pernah indah?
sbb exam tuh mmg susah!!..
apsl kite perlu study berbulan untuk satu exam yg mengambil masa 1 atau 2 jam???
kenape kite tak je buat pratikal yg lebih membantu kite tuk keje nnti...
kalo time keje..tak de plak bos tnya...psl formula2 yg kuar exam..
Aku dh masuk degree nih..nmpknyer aku akan hadap kembali exam2 yg akan memenatkn aku..
tido tak cukup,makan terlebey,tak cukup masa tuk ym,tak de masa tuk ronggeng2...sume tuh kene aku hadap kalo exam hampir..
kalo exam tuh senang...tkpe la gak..nih..susah yg amat...dan lecturer suke je kasik soalan yg akan menyusahkn student2 yg diorg 'sayangi'...

adakah aku frust ngan exam tadik???benarkah ape yg aku tulis kat atas tuh??..hmm..tepuk dada tanya menu...eh..selera..

No comments: