Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, February 06, 2008

Hari Rabu yang penat...

pergh..penat nyer arinih...
drive punyer psl..lutut pon sudah sakit *bkn disebabkn ..... yer..(hnya lelaki sj yg tau...hehe)
penat tol ulang alik..CJ-KL-Rawang-KL-CJ
nih jap agik..g kl balik(nnti aku post baru nyer cite psl gi kl jap agik)

sampai je cj..borak2 ngan cik ida..terus ckp aku dh kene tag...adoii..
mals tol nk buat tag2 nih...slalu org tag..aku buat bodo je..tkpe cik ida nyer psl..
aku buat la tag pertama aku kat blog nih...

The Rules:
1. Link to your tagger and post these rules.
2. List eight (8) random facts about yourself.
3. Tag eight people at the end of this post and list their names.
4. Let them know they’ve been tagged by leaving them a comment on their blogs.

8 random facts tentang aku:
1.Aku ade 4 adik beradik..dan anak no.3..tp keadaan skrg menjadi kan aku sbg anak sulung..coz?..abg aku kt jepun tuh tak balik2 lagik(bulan 3 nih convo master)...so ape2 hal..aku ler yg boleh diharapkn oleh family aku..
2.Aku berdarah Group B Rhesus Negative..so sape2 yg same darah ngan aku..leh contact2 aku..
3.Aku kalo dh bangun pagi..susah nk tido balik..tp kalo malam tuh...seawal 7pm aku dh leh tido...so..kalo nk drive jauh2..aku prefer siang ari...
4.Wallet aku selalu penuh dgn resit...sampai nk letak duit dh tak leh...baru aku terpikir nk buang..habit kot..
5.Aku peminat komik...kalo time kecik2 dlu..tabiat membeli komik nih sgt la ketara..dlm seminggu tuh..aku akan beli dlm 3,4 komik hong kong yg satu berharga RM3 tu..sampai mak aku pn dh sound buku komik tuh..buku hantu...ye ar..duk rasuk anak die sorg nih...hehe...skrg dh besar..dh kurang ar membeli...byk bende lain lgik aku nk beli...
6.Aku same ngan ida...malas bebenor nk jumpe doktor...dan mengangap jumpe doktor tuh membazir je...sakit..rawat sendiri je...kalo stakat demam2 tuh..minum air suam/100 plus je...tp alhamdulillah ar aku nih kategori jarang sakit...>ida..say no to doktor..hehe
7.Aku suke perati org daripada ckp ngan org...kalo dh mcm best nk bercakap ngan org..baru aku bkk mulut..
8.Aku suke membazir duit kat bende2 yg aku minat...sampai lupe duit yg aku bazir tuh nk gune kat bende lain...mcmne nk atasi sikap nih?..sape2 kasik tau aku leh..

fuhh penat2 nk menjawab tag nih..dan aku tak nk tag sape2..sbb aku kurang gemar berTag2 nih..sekian untuk hari ini..aku pon nk siap2 nk gi kl nih...chows...

2 comments:

Ida said...

yeah.den buat jugak tag ni.tQ tQ :D

hoo lupe ar.saye pun suke menyimpan resit walaupon dia menyemak je.sampai xleh nk letak duit.hahaa kita punya habit sama ar~

and say no to doctor!
haha (kpd doctor2 sekalian,no offence k)
:)

Ezzudden said...

itu ar cik ida...kite nih byk je persamaan..ade jodoh kot..haha

tp bab mkn..tkde persamaan...cik ida suke2 asing2 kn taugeh..sy ngap je sume..hehe