Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, February 08, 2008

KL yang cerah

next story in the making...
tp b4 tuh..aku just nk letak gambo2 aku dan family aku saje2 ronda kl..mak aku nk shoping skit..dan aku sbg anak lelaki yg 'tunggal' nih tpksa la jd drebar.....pastu dh abis shoping..pegi beli kuih kat pasar keramat tuh..femous orr..nk carik mcm2 kuih..kat sane..kol 2ptg dh start jual kuih..time aku dtg tuh kol 5 lebey..so byk kuih dh abis..kempunan aku nk mkn koci,kuih badak berendam,dan lain2..
Kl yg cerah
agak2 korg nih kat mane?
which way to go?
adik aku yg perasan nk jadik model kuih..
tgu mak aku bayar..pastu aku makan..
view pasar keramat
sj kasik mak cik nih femous kat blog aku nih..mak cik pulut panggang

Kl yang cerah 2

No comments: