Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, March 06, 2008

Pekerjaan aku di masa lapang...

recently..aku rase jadual aku mcm dh tetap je..
bkn jadual study k...jadual kehidupan..
ari isnin..aku akan klass sampai ke ptg...
pastu malam aku akan carik port mkn..tak pon tido awal..
ari selasa..tgh ari aku akan jalan2 carik mkn..dan pegi ke Alamanda..
malam..aku akan ronggeng2..ataupon tido lmbt..tak sedar tol aku nih..dh la rabu klass kol 8 pagi..
ari rabu..aku akan klass pack sampai kol 7...pastu malam aku akan ke klass part time..
lepas abis klass..aku akan pusing2 naik kete..dan dh bosan..aku lepak kt Rahim Bistro tuh..minum nescafe bergelas2..tgk movie kt sne ke..baca komik ke..newspaper ke..bende2 yg tak kasik boring ar...
(sampai rabu je la cite aku..sbb skrg baru ari kamis...)
mcm tadik...aku dh lepas dinner ngan member2 kt ostel..aku kuar gi jlan2 jap..sj lepas tension..tak tau ar lepas tension ape kn..tp ronda2 ngan kete diiringi kesejukan malam..dpt lepas kn tension2 aku..pastu dh bosan aku lepas Rahim..lepak ar sorg2...mcm org gile pon ade...lepak kat mamak sorg2..nk kata tkde member sume..ade je..tp kadang2 nk gak duk lepak sorg2...baru time tuh byk bende kite leh pikir..sbb tuh..sbb nih..
lgpon..dh lame aku biasa lepak sorg2...kalo kat Rawang pon..aku bosan2..aku lepak kat kedai sorg2..mkn sorg2...mase paling kritikal,time industrial training dlu..aku duk kat klia sorg2..mkn kat kedai pon sorg2..siap member2 staf kat sne yg penah nmpk aku..siap ckp kesian kat aku lagik..tp aku peduli ape kn..aku suke bersendirian..
time sorg2 la ko dpt tgk gelagat manusia..mcm2 ragam ko leh nmpk..dari bdak kecik ke atuk nenek...mcm2 gelagat ko leh tgk..tp aku limitkn pemandangan aku tuk tgk gadis2 cun...kang aku pandang lebey2..tak pasl2 gadis tuh kemalu2an..dan mengangap aku nk ngorat die...haha..poyo giler aku..
k lah..aku rase aku dh ckup merapu..ckup la coretan sia2 nih kongsikn bersama2 org yg slalu baca blog aku...tp susah nk tingglkn komen..hahah...

No comments: