Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, March 08, 2008

VOices Konsert..

just come back from VOICES..
dis event...i give 4/5 star ar..
mmg nmpk gile kesukses diorg...3000++ org tuh dtg..penuh gile Grand Hall tadik..
mmg havoc giler ar...masuk2 je..sit2 dpn dh full..aku lepak ngan ,faizol ngan cousin2 die,feeq,nadia,azwa,atiq ngan afiq...dpt la gak port dpn..tp belah kiri ar..still ok ar..


starting ngan grup seirra...pastu couple*,news at 11,yuna,radiostar,akustika,bittersweet*,meet uncle hussain*,OAG*,ngan HUJAN*...aku ade tertinggal ape2 kah?..
mane2 grup yg ade tanda"*" tuh...aku kasik 5 star ar...mmg best giler...myb best giler sbb nih 1st time aku tgk diorg on live...ye ar..aku bkn kaki gig...tp kemunculan diorg di MMU nih..membuatkn aku nk jadik kaki gig..
event nih charity event bersempena click a child..dana utk bantu anak2 kecil yg kurang bernasib baik...so yg dtg2 nih sume telah buat pahala ar gak..;)

disebabkn event nih dibuat dlm mmu..dan perlu ikut rules and regulation...so..sume kene dok atas kerusi time konsert...kirenyer kurang layan ar nk syok2...tp setiap r&r tuh ade kebaikan..kalo time konsert sume dok berdiri..abis ar..jadik giler sume..
time nk last2 grup..aku duk lepak blakang..port dak2 yg suke gi gig...sume dh dok berdiri..mmg terloncat2...pastu dok langgar2 org....siap ade angkut2 org lagik..best giler...sume dok menyanyi same2...feelin abis ar...

disbbkn aktvt2 yg kurang aman di bhgn blakang dewan...ade la gak kerusi patah2..mmg ganas tol bdak2 nih...ye ar..bkn yg dtg tuh mmu je..segala bagai org dtg...mmg tak leh nk jaga ar kan...kesian gak ar kat komiti voices..nnti kene byr nyer ar balik kt mmu...event tuh abis lebeh kurang kol 2..event yg aku rase paling lmbt abis kot..

lepas abis konsert..aku ngan geng2 gi makan2..kitorg bergerak dlm 7 kete gak ar..mkn2 pon kt precint 9 je..tkde jauh2...sbb sume dh lapar giler..time makan2 tuh..kitorg buat la gak belated bday mkn2 tuk nadia n feeq..kek coklat banana tuh mmg best ar..pastu kitorg kasik kad besar giler..sume2 dok tulis atas kad tuh..senang..takyh kasik hadiah ape2..

pastu nk dekat kol 5 tuh sume baru balik...akhir sudah kisah kitorg di malam konsert voice...


oh ya..tak luper...arinih ari mengundi...selamat mengundi bagi yg layak..pilihlah pemimpin yg baik dan amanah...kalo mahukan perubahan..pilihlah Barisan Alternatif...kalo mahu kekal kn keadaan "selesa" skrg..pilihlah Barisan Nasional..pilihan di tangan anda..

p.s aku nk balik nih..nnti aku update balik post nih..

No comments: