Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, April 30, 2008

Saya Sayang Awak...


"Saya sayang awak..."

pernah tak korg tb2 je ucapkn ayat nih kat kawan2...
mesti ade yg terima mcm biasa...dan myb ade yg terkejut,ye la kn..tb2 je ucap bende pelik2..
mesti ade yg pikir..."die nih giler ape..","ko nih demam ape?...","ko mcm nk tinggalkn kitorg je.."..itu myb antara ape yg difikirkn oleh mereka yg terima ucapan nih...myb..

actually..ape yg kite wish nih..tak salah pon..member yg kite wish kn tuh pon..akan balas balik ape...."Saya sayang awak juga..."...dah name kawan...takkn takde sifat kasih sayang antara kawan2...so ayat nih..takde masalah tuk diucapkn kepada kawan2...laki ke perempuan..aku rase same je kot...tkde masalah...
cume....myb bile kite berhadapan dgn org yg kite benci atau suke...susah skit ar nk ucap kata2 nih...tp kalo dpt buat..myb ade perkembangan yg lebih baik...yg benci..jadik baik..yg suke..terus cinta...mane tau la kan....hehehe

kalo 1 April...leh je kite April foolkn org..hari raya..leh je wish..selamat hari raya....dan hari lahir..leh je...ucap semoga panjang umur...tkkn bende yg leh buat hari2..tak leh nk wish anything kat kawan kn...

kalo kite kat umah..kite wish je kat family yg kite syg mereka..tp kat ostel..or berjauhan dgn family...kawan kite je la yg kite jumpe...bangun2 je tido...tgk muke diorg dlu...so kite kene bersyukur..kite hidup lagik dan leh melihat org yg kite sayang...

so start ur day..dengan wish kat member..sy sayang awak...terima kasih jadi kawan saya...:)

p.s haha...ceramah motivasi diri plakss...iklan kat atas tuh...request dari feeq...die komiti MMU Award...so aku tolong2 la iklan kn...free of charge..hehe..

No comments: