Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 23, 2008

Lone ranger in Putrajaya

tadik..after makan2 with family...aku sj gi lepak putrajaya...menenangkan fikiran..
tah..ape yg kusutnye pon aku tak tau...so aku lepak je la putrajaya sorang2..lepak kat jambatan..pusing2 putrajaya..akhirnya..berjaya gak aku lupekan bende yg aku pikir2 tuh..sib baik aku bwk kamera slr aku..dpt gak ilang kan ketensionan..



time aku pusing putrajaya..tgk ade raptai colour of malaysia..yg akan berlansung 24 hb nih..8.30 malam..kat Palaca of justice tuh..best giler tgk menari2 diorg...mcm2 bangsa nyer tarian ade...aku nk tgk 24 nih..mmg tak dpt ar..dh gi mlk..



k lah..cukup la stakat tuh cite aku lepas2 abis exam nih..
nnti psl aku rogeng2 mlk..insyaAllah aku update...

No comments: