Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, June 01, 2008

Cuti2 Malaysia...

just a simple update..

just nk story pasl aku gi jalan ke kuantan dan kemaman..
jadik drebar tuk abg aku..coz die nk jumpe "kawan" die kat kemaman...

aku janji org "rasuah" aku ngan makan minum,tmpt tinggal..aku on je la..






dh lepak2 kat kemaman..ari sabtu nyer..kitorg sume gi kuantan...
first time lepak btol2 kat kuantan..kitorg gi East Coast Mall..
best gak mall nih..byk gak kedai..kitorg makan2 kat Johnnys..first time gak mkn nih..
rupenye2 harga kat johnnys nih ok gak kan..makan steambot layan gak....



pastu time nk balik..gi beli Big Apple satu dozen...tak sangka..kat Kuantan pon ade Big Apple...ingat kat kl je ade..



itu sj la update aku kali nih...
esok dh kene balik cj..OC camp and orentation nnti..adooyaiii..malas plak..

No comments: