Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 26, 2008

Carutan Kehidupan


Masa untuk cuti lama.

Next week dah study week gak untuk budak2 MMU,
tapi aku kan takde subject.
So,aku dah boleh cuti lama.
Meting pon dah takde start next week.

Esok ada 2 majlis kawin
Satu Syed Huzaifah nye majlis kat KAED,UIA
Satu lagi cousin aku kat Perak nyer majlis.
Memang esok jauh la perjalanan aku.

Nak kemana ya cuti panjang ini?
Dah lame tak sambut new year.
Nak sambut kat mana yer?
hmm~

Tengah ada projek baru nak buat.
Tapi,ada masalah di bahagian kewangan.
Macam2 aku nak beli sekarang.
Macam la aku nih banyak duit kan.

Sekarang mula terasa akan sibuk di beberapa minggu akan datang.
tapi,biar je la.
aku kan nak cuti.

Orang cakap kesihatan itu penting,
Perlu pantang semua,
Tapi bagi aku,
Tak dapat makan apa yang aku suka,
Lagi lah aku sakit.
hehe..degil!

Cukup lah merapu b4 balik Rawang.
Dah lama tak lepak dengan member2 Rawang.
Semalam baru je lepas program kat Rawang.
Rasa2 dalam minggu ini,aku asyik ada je kat Rawang.
hehe..Rawang~

Selamat Bercuti Semua.
Belajar rajin2 yer Semua.
Jaga kesihatan yer Semua.
Saya akan merindui Semua.

No comments: