Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, July 10, 2006

break the ice....


last friday...ptg nyer friday ar...bertmpt di hutan rekrasi ayer keroh..satu program telah dianjurkan oleh SRM dan USRAH...iaitu...ice camp...aku dtg lmbt that time...sbb angkut org2 yg lmbt/tertinggal bas...jadi drebar gak la aku arituh...that malam...srm n usrah seperate...so srm buat aktiviti sendiri...usrah buat aktiviti sendiri..
pasal usrah aku tak tau ar buat aktiviti ape..tp srm byk gak la buat game..game paling best...game MAFIA...tu mmg psyco punye game...chop2..b4 main game tuh..ade makan2 meggi lambuk....best gak la..that malam...bdak2 srm sume tak tido...usrah dh tido awal...srm nyer aktiviti lambat skit abis...lepas peserta balik dangau..urusetia pulak sambung main...lame giler kitorang main...sampai level ke-3...best orr...after that...kitorang overnite..dh la ujan malam tuh...sejuk giler...tmrw nyer...hujan byk membantutkan aktiviti ar...sukaneka pon terpaksa dihentikan...ujan nyer pasal la..lepas ujan berenti...start treasure hunt lark...aku urusetia...gi jalan2 je la..ronda2 dlm hutan tuh...dh lepas abis treasure hunt tuh..sume balik..mmg penat giler ar..aku balik umah je terus tido...4pm sampai kol 11.30 pm aku tido..

nk cerita pasal ari ahad lark..
nih pasl aku join ice breaking UPG lark...yg upg buat kat taman lagenda,sagil,gunung ledang..best gak la..jalan2..on the way to sagil,best gak la kaco bdak2 dlm bas...huuhuhuh...jalan nk masuk taman tuh mmg payah skit ar..masuk estet...tp dh sampai sane puas ati la...tmpt tuh lawa...pastu duk kumpul kat dewan kat taman tuh nk kasik2 grup...aku dpt grup 3...tp malas aku nk join grup...malas ar...aku kat sane tangkap2 gambo je..pastu aku menyesat masuk grup 7..kenal2 bdak2..pastu chow...
pastu aktiviti yg buat kt sane..best gak la..tp aku rase grup yg paling hapening..grup 10 la...sbb ade abg zack ngan abg fik...diorang dh la kpala giler..best tol tgk diorang...huhuhu...tp dlm best2 tuh...ade la sorang aku menyampah tak ingat..tiung si jahanam...suka suki je die buat kpala..nk je aku sepak kpala die..kalo aku panggil bdak2 aku...mmg parah die kene...tkpelah...bende dh lepas..
ha..sebelum aku terlupa..masa time balik..aku naik bas pempuan...best gak la kaco2 pempuan..heeehheh...on da way tuh...sempat berenti tepi jalan...layan makan durian dulu..gila ahh..aku nih yg jarang mkn durian pon bole bantai gak that time...pastu dh lepas makan..naik bas terus kene marah ngan bdak2 pempuan..sbb bau busuk...huhu...mane tak nyer...lepas abis mkn durian...terus lari naik bas...mane tak nyer bau busuk nk mampus...lawak giler that time..huhuh...
cukuplah aku cite setakat nih je...kang kalau aku cite panjang2 lagik..sampai esok tak abis...
k chalow...

No comments: