Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 20, 2006

hari ini dan semalam...

hmm..dh lame tak update blog nih..sbnrnya takde bende nk diupdate pon...
nk cite pasal agm?..hmm...panjang ar..sbb 3 agm aku gi...srm,usrah,n upg...tiga3 club tu aku join...nk buat mcmne..pegi je la agm...boleh dikatakan sume agm same je...sume mesti ade org tanya soalan2 kontrovesi..agm srm je la takde..sbb tertutup..so takde sesi Q&A..so aman la skit...huhuh...paling best agm usrah...sbb ramai member2 dari cyber turun melaka...so dpt la jumpe diorang...huhuhuh...ye la..aku nk gi jalan2 cyber..mane la mampu...tgk la mcm ne nnti..kalau ade peluang..aku gi sane lark..upg nyer agm...dpt tgk member2 aku sume naik pangkat...member2 rapat aku...wan & nadia dpt jwtn head...kire ok la...kitorang nyer geng active sume active bepersatuan...arap2 dh active...sume result maintain...k...hmm...tolak tepi pasal agm nih..aku nk ucap takziah la kat keluarga abg tajul krn kehilangan salah seorang ahli keluarga iaitu ibu abg tajul...semoga roh ibu abg tajul dicucuri rahmat...
ermm..nk cite ape lagik ek?...hmm...aku rase diri aku skrg dh kearah yg positive..arap2 bende nih berkekalan...myb bende nih adalah hikmah disebalik perkara yg terjadi kat aku dlm 2 minggu nih..aku pon dh maafkan org tuh..arap2 org tuh tkde la buat mcm tuh lagik kat org lain.....terima kasih ar gak kat member2 krn byk kasik nasihat kat aku...stakat nih je la ape yg aku nk update...kalau nk tgk gambor agm..gi la kat fotopages aku nih..

No comments: