Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, July 23, 2006

diner apprecition oc n src...

src buat appreciation dinner utk oc n event2 under src...mmg bende nih aku tgu lame la...since abis oc arituh...nih la first time...bdak2 oc dpt gather balik..bdak2 dari cyber pon turun..mmg best ar function nih..walaupon kat main hall je..mkn pon ok...mmg aku mkn sampai nk pecah perut ar...hahaha...lagik2 aku duk semeja ngan adik beradik ooi...mei ying ngan mei ling...dua2 kpala giler..tj pon ade...housemate aku pon ade..haikal...bdak2 klas aku..ikwan ngan feeq..n emma ngan janet...sume pon kpala giler2 gak..hahah...lagik2 jumpe kak husna...mmg best ar jumpe die..sbb jarang jumpe die..tp aku kurang ar bckp ngan die...tkpe ar...lain kali ar..
selain tuh...aku arap dinner nih..dpt la aku jumpe org yg btol aku nk jumpe..mmg dh jumpe...tp ape kan daya...ade perkara yg berlaku this week..so aku terpaksa la buat bodo ngan org tuh...biasa kalau jumpe...mmg aku akan borak2 ar ngan org tuh...tp kali nih,aku tak ckp sepatah haram pon..nih la pperkara aku rase menyesal giler..lagik2 aku selisih ngan org tuh pon aku buat bodo je...mcm tak kenal..biarlah...bende dh berlalu...skrg nih..adalah first time aku msg2 ym ngan org tuh dlm mgu nih...b4 this..aku ade msg2 frenster je..aku nk tanya pasl bende yg penah die ckp kat aku..aku hanya perlukan kejujuran die..sbb aku rase kujujuran org tuh blom cukup ikhlas...dan keikhlasan org tuh kat aku rasenyer blom cukup jujur...ok lah...sampai sini je la..chaloz...

1 comment:

Ida said...

wahh deen byk mkn...