Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, October 16, 2006

kesunyian...

ingat dh taknk tulis ape2 kat blog nih sampai abis raya..tp terpaksa gak tulis....punyalah kebosanan..kebosanan ditambah dgn kesunyian...mmg terasa sunyi gile tanpa member2...keluarga.sehari duk kat melaka nih tanpa member...mmg tak ley tahan...lagik2 dgr lagu raya...teringat kat family...nih baru duk kat msia..kalo duk oversea...mmg nangis punya la...huhu.
aku ingat nk buat keje aku yg tertangguh...tp tak buat gak...bile la aku nk buat nih...hmm..hidup nih singkat je..knape kite tak menikmati hidup nih?...adakah kite terlalu leka dgn permainan dunia sampai hidup ni dh tkde nikmat nyer...slalu aku fikir...bila la aku nih bole berubah..tp until now...aku rase aku nih tkde perubahan...aku rase aku nih still mcm dulu..hidup tanpa tujuan...pandangan org lain terhadap aku pon still mcm dulu..suke main2...tak penah amik serius...rasenye sbb tuh idup aku nih kosong je...knapa la aku bole jadik mcmnih...mmg btol org ckp...idup nih mcm rooler coster..ade naik ade turun..tp bagi aku...roller coster aku nih..asyik turun je...tak naik2..kalo naik tuh...hanya skejap je...keseronokan yg sekejap nih...aku rase...sia2 je...ade ke takde..same je..aku teringin nk tau..ape yg org sekeliling aku nih, pandang aku nih mcm ne...nk sgt tau...tak kisah la gud side or bad side...aku nk tau sgt..tp...apekan daya...aku nih hanya insan lemah..
hmm..perempuan..knape la ade pempuan dlm idup aku(except 4 my mom & my sisters)...asyik nk pikir je...kalo kite fikir pasl pempuan je...mmg tak tentu arah idup kite..pempuan nih..ade yg akan bahagia kan kite..ade yg akan menyusah kan kite...tp stakat nih..aku tak la...ade bahagia ke kesusahan...kalo fikir balik...lelaki sume nk pempuan yg sopan/baik sbg teman idup...tp kalo tgk skrg...sume pempuan yg bole dikira sbg sopan/baik...sume dh diamik org..yg tinggal...hanya biach2...yg boie dianggap sbg kawan je...tp pempuan yg sopan/baik nih..aku tak la..diorang nih btol2 baik ke..mmg la nmpk luaran baik...tp hati masing2 sape tau...kdg2 tuh...aku rase pempuan yg luaran die nmpk teruk..hati die lagik baik daripada org yg luaran nyer sopan/baik...hmm...adakah pempuan yg btol2 baik..hanya dicipta utk lelaki yg btol2 baik?...kalo difikirkan begitu...mmg aku takkan dpt pempuan yg btol2 baik..sbb aku nih sendiri..blom btol2 baik...
kadang2 tuh...aku terfikirkan..kan best kalo aku bole back to future..bole kembali ke masa lepas...bole la time tuh..aku ubah diri aku nih jadik baik...bole la aku buat ape yg aku rase aku dh terlepas buat...mmg byk bende aku menyesal...tp apakan daya...nasik dh jadik bubur...bende yg lepas tidak harus dikenang...
mcm lagu Alleycat yg baru....kasih tak kesampaian...kasih aku terhadap org tuh..mmg tak kesampaian..mmg aku menyesal skrg..kerana byk bende aku tak penah amik serius...oleh sbb aku tak penah amik serius..aku dh terlepas byk peluang...peluang yg hanya skali dlm idup..aku biarkan mcmtuh je...skrg nih..aku try carik balik peluang tuh balik...tp payah..mmg payah...sume nyr dh terlambt...

No comments: