Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, October 18, 2006

life wit family...huhuh,,,

hmm...ape kabar sume...now im home aledy...best or balik umah...makan...pergh...takyah kuar duit..tau2 ade depan mata je..huhu..kalo kat melaka...ptg2 kene carik sendiri mknn..kalo malas..mmg tak bbuka la gamaknyer...huhuh...kat rawang..walaupon still tak mkn lagik..bbuka mak aku masak..tp makn best2 gak ar...hmm..arinih...shoping...shoping...and shoping...takde la byk aku beli..bak kat nasrul..brapa ratus baju beli?..tkde la brape ratus baju...cume beratus2 ar gak baju tuh nyer harga...huhu..bangkrupt bapak aku nk saport aku ngan adik beradik aku lain...huhu...ye ar...sume stok 4xl...mane tak mahal2.huhuh..tkpe..once a year...aku mmg beli baju pon..once a year..time2 raya la beli baju pon...huhu...dh penat gi shoping...gi lark lepak kat masjid wilayah...kat jalan duta tuh...ye ar...nk tgu time sampai kol 5...ade la gak sejam lebey lagik...hmm...mak aku la suh lepak2 sampai kol 5..kalo tak mmg dh balik umah..sbb nnti nk bbuka kat luar..then aku gi la office mak aku tuh...pejabat pos kelana jaya...hmm..first time gak la aku lepak2 kat sane..huhuh..hmm..nk tgu bapak aku lark balik keje..hmm..tgu punya tgu...sms la ngan member2...
bkn sorang aku layan...ramai gak la...tp yg agak panjang aku sms..ade la sorang nih..member kot..member je la..bkn kawan baik pon..sms punya sms...biasa la aku..suke gurau2 melampau...ye ar..nk buat cmne...takkan nk jadik hipokrit lark..aku tulis je la ikut suka ati aku...hmm..tp member tuh mcm terasa..tak la terasa mcmne..huhu...biar la...member tuh tak ley accept gurauan...fine je la..aku bkn kisah pon...
hmm...its time to bbuka...lokasi...Syed Bistro..kat kelana jaya....best gak la nasik brayani die...bole tahan la..ditambah dgn murtabak..pergh...kenyang tak ingat..huhuhu..
hmm.. k lah...aku mau beredar dari dunia nih jap..penat la..chaloz

No comments: