Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, November 02, 2006

hari yg memenatkan....

salam semua...
time skrg nih kol 3.20 pagi...aku still tak tido lagik...dh lame tak sentuh comp nih...rase rindu lark...huhuh...ye ar mane tak nye...2 mgu tak bersentuhan ngan comp nih...huhuhu.
hmm..tadi duk lepak2 kat bilik srm...ttido lark..mane tak nye...journey aku ke melaka amik masa 8 jam..gile ar...macam terengganu-melaka lark..nih aku nk story skit...aku kuar umah jam 8 pagi..kuar skali ngan mak aku..anto die gi office...sampai kat office mak aku kol 9 lebey camtuh..pastu continue la drive...sampai kat R&R seremban aku stop la nk breakfast...duk tgh stop kete tuh..aku usha la kunci umah melaka aku ade ke tak...last2 kunci umah rawang aku pon ade skali da...udah...pening kpla aku nk settle...call2 mak aku...die suh patah balik kl..hmm..payah kot...dah sampai seremban..dh la jauh tuh...last2 aku amik train komuter patah balik ke kl...jumpe mak aku kat kl central...kasik kunci...gile penat...patah balik kl-seremban...buang masa je duk dalam train...last2 sampai melaka kol 4...ape nye story da..skrg aku dh kat melaka...hmm...rindu la plak kat umah rawang tuh..tkpe la..dh aku pilih nk balik awal..balik awal la gamaknye...esok dh kene gi bakti siswa tuh..hmm..malas skit pon ade...tkpe la...kang kalo tak gi..rugi je aku balik mlk awal2...harap2 dpt parent angkat yg ok...rase mcm nk cite pasal raya...hmm..tkpe la..dh ingat2 lupe ar...kalo tb2 teringat ke...aku tulis kat sini...chaloz...

No comments: