Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, November 05, 2006

kenangan yg mengamit perasaan di Batiba...

ahh...penat giler..
bau balik dari prog bakti siswa...kat batang tiga barat(BATIBA) kat area klebang..ari kamis arituh kitorang gerak ke sane...prog nih 4 hari 3 malam....best gak la prog nih...ye ar..prog anak angkat..mane tak best nyer...dlm prog nih...kitorang dari mmu..jadik fasilitator...hmm...kamis aritu..perasmian...malam tuh ade ceramah lark...layan je la..ari jumaat lark...pagi ade la aktiviti2 utk bdak2 sek ngan penduduk kg...sape dpt bdak2 mmg penat giler ar...jumaat malam...ade ceramah gak...tiap2 malam ceramah la kirenyer...sabtu nyer aktiviti best...ade permainan mini castello,castello,sukanneka,byk lagik ar..malam acara kemuncak ar..majlis rumah terbuka BATIBA...makan2,karokea ade..mcm2 la lagik...hmm...ahad...ari yg sedey...sbb ari last...sedey gak la tinggal kg tuh..time tinggalkan umah tadik...ade la rase sebak skit...hmm..terpaksa la gak teruskan perjalanan ke balai raya...ya ar...perjalanan aku masih jauh lagik...takkan tak nk start klass...esok dh start kelas...hmm...time majlis penutup tadik...penat gak la...sesi bergambar...ade gak sesi post mortem...so kesimpulan yg dibuat adalah..masa utk beramah mesra ngan family angkat kurang...agak terkilan gak ar...anyway...program nih bole dikire succesful...selamat tinggal kg Batiba...

actually kat sini bkn la aku nk cite sgt pasl aktiviti prog nih...tp bende lain yg lebih menarik...iaitu cite pasl hati aku yg dh tertinggal kat sane...pergh...seksa giler bile pikir pasal seorang yg bernama...(terpaksa dirahsiakan)....pergh...since ari first aku dh tertarik ngan die...tp sbb masih first day...buat tak layan sgt la..oleh sbb kakak angkat org tuh...adalah member aku..aku byk la bertanyakan kat kakak angkat die pasl diri die...since aku dh tau skit2 pasl die..lagik la aku berminat nk kenali diri die..hmm..susah giler nk layan perasaan nih..ade satu ari aku gi jalan2 beraya ke umah die..hmm..die pon tak byk ckp..aku pon lagik la tak byk ckp..bkn ape...aku nih still ade sifat malu2 ngan die...kalo ngan org lain..aku tak de la plak rase malu2...hmm..tension aku...malam2...aku slalu dok sms kakak angkat die tanya pasl die...ye ar...nk tanya kt umpunya diri...kakak die saving no...hmm...melepas la aku...ari sabtu...hmm..ari kemuncak ...pagi tuh..ade la aku jumpe ngan die...tp time tuh..die antar kakak die je..hmm..aku ckp je la hai kat die..die nih satu yg aku tension...die nih jenis pendiam...susah giler nk ckp ngan die..malam tuh..time majlis raya tuh...nih adalah last chance utk aku ckp2 ngan die..but still susah nk ckp ngan die...die lark slalu lepak2 ngan mak die..last2 aku terpaksa gak beranikan diri...utk ucapkan salam perkenalan..mintak no...tp still die buat mcm tak tau...aku dh kisah time tuh..mak die ade ke takde..tak kisah dh...punya la penat2 aku try nk mintak no kat die..last2 die suh mintak kt kakak die lark..pergh...tension aku..hmm...satu gak perkara bodo aku buat kat die..aku time nyanyi kareoke...aku dedicated kat die...abis family die mcm badmood..ahh...this is the worst thing i do in my life...hmm...last2 kakak die ckp..family die heppi balik..time aku kareoke lagu lain lark...joget2 nyer lagu...cik mek molek..hahhaah...
hmm...kesimpulannyer...kalo ade jodoh..ade ar..kalo takde...sume nih..kenangan terindah je la..so sem baru nk start...once dh start blaja..bende2 nih tak ley kasik masuk otak...so hanya tinggal kenangan je la...kenangan di batiba...chaloz...

No comments: