Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 19, 2006

hujan oh hujan...

yes!!..akhirnya aku dpt gak tido dgn lena malam tadik..setelah berhari2 tido tanpa kepuasan...faktor ujan dari smalam telah membuatkan aku tido dgn hepi go lucky..
agak2 bile la ujan nih nk berenti...aku nk basuh baju pon tak tau bile...dh 2 mgu baju2 aku tak mandi...dh jadi org bujang dah aku nih...baju re-used je...

apsal ek..bile kite dh lupekan seseorg tuh...tb2 je nk hadir balik dlm idup kite?..time kite ingat kt die...die tak penah respon...time kite lupekan die...suke2 je respons..ngada2 tol org mcmtuh...huhuh...

hmm...ade ke midterm mgu nih?...dh tiap2 mgu midterm...naik bengkak kpala sehh...esemen menimbun..eh lupe lark..arinih ade presentation yeay2..i luv data comm...

aceh nye meting smalam...sume cite baik2...abg leman buat gempar je nk suh org2 yg 'kecik' gi ikut presentation...takut sehh..skrg tgh work hard on sumbangan je..skit dowh sumbangan..nk gi sane sume dh settle...aku bakal naik kapal...yeah2 naik kapal..jadi pirate of selat melaka la lepas nih...

makan,tido,main comp,gi klass tuh je keje aku skrg nih...study tak pon..final around the mamak coner..cuak sehh..azam sem baru aku ape ek?...hmm..arap2 tercapai ar..amin..

skrg masa utk bekerja...tp takut gile nk mandi...sejuk tak ingat nih...hmm..kang tido balik aku nih...huhuh...

No comments: