Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, December 19, 2006

what goes around..comes around....

hmm...penat... baru abis klass...arini ujan je..dari pagi sampai ptg...giler arghh...

tadi presentation data...pergh..gile tak ready..pastu present pon mcm hampeh...adoii bile la maju dlm presentation skill nih...kene amik klass la mcm nih.tpAlhamdulillah...satu tanggungjwab dh abis...

hmm...satu perkara yg aku tak cerdik ke bodoh aku tak tau aku telah buat...satu perkara yg bole buat org luka ati...satu perkara buat jiwa org tak tenang...satu perkara yg buat org sedey..
tp akhirnya aku gak yg luka ati,aku yg jiwa tak tenang, aku gak yg sedey...mmg btol la pepatah.."what goes around...comes around"..ape yg kite buat..mesti kite yg terasa...
aku tak tau apsal aku ley buat mcm tuh..skrg aku lark yg rase bersalah...dh terasa yg dlm sgt..ape aku nk buat nih...argghhhh!!!...kalo aku ckp balik ngan org tuh...aku lark yg tak berpendirian..aku yg ckp..aku tarik balik...adakah ego aku terlalu tinggi???...hmmm..masalah2...

hmm..biar je la..myb sume nih ade hikmah..tumpukan kembali kpd keje yg lebih penting...study& event...byk yg aku nk kejar lagik dalm idup nih...biarlah ngan cara aku sendiri utk rase kepuasan idup nih...kenikmatan hidup nih...ketenangan...

No comments: