Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 15, 2006

minggu ini...

>>sambungan dari hidup di kg tak same dgn hidup di bandar...

hmm..abis je dari gi desa wawasan tuh..aku buat kes lark..aku kan suke buat kes..bole lark aku terconfess kat somebody..hahaha..gile la aku nih..nih kes berat tol nih..last2 segan nk jumpe org tuh lagik..huhuh...biar la..aritu saje je buat perkara giler...skrg nih dh ok skit...

mgu nih punye la bz...ngan midterm ari rabu arituh...nasib baik senang je...bole layan la..lepas abis midterm...esemen lark..data ar paling kejam...tak ingat nyer kejam..bertimbun2 kasik esemen...mmg nk head shot la lecturer tuh..huhuhu..ngan presentation next week...adoiii...
layan je la...dh la midterm data arituh failed...tak tau final mcmne nnti..

hmm..smalam aku gi derma darah...best orr...nih 2nd time aku derma darah..dh lame dh bil darah aku tertunggak..huhuhu..best orr...bukan sbb ape pon..sbb ade part-time nurse kat situ..cun tak cun gak ar..tp cara ar..huhuh...byk kes tol jadik..hahaha..yg sesiapa dh tau..senyap2 je la..huhuh...balik2 dr derma darah..terus ttido..ngantuk giler..bgun2 je dh malam...hmm..dh lepas balik makan..ingat nk buat esemen...tp skali lagik aku kalah..aku ttido lagik..hahah..nih sure kene marah ngan ikhwan..huhuh..tkpe2...ade masa lagik..huhuh..

k lah..nk gi bfast ngan syafeeq lark..die takde hala tuju..aku pon takde hala tuju...
disebabkn mgu nih..mgu pantun aku..so satu pantun utk sume

pagi2 makan meggi,
dijamu skali dengan pepsi,
hidup aku mmg begini,
blog tmpt luahkan perasaan dihati.

No comments: