Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 15, 2006

waktu ini...

skrg nih..kol 10.45 pagi..aku tak buat ape2 lagik..still depan pc..gi bfast ngan syafeeq tadi..makan roti..best gile tadi...byk bende bincang tadi..keje aku tak buat lagi...aku gi buat blog satu lagi...ape nk jadi ni...aku pon tak tau ape dh jadi...aku rindu kat seseorang yg takde kat sini..rase nk msg je die nnti..asyik aku je merindui..tp die tak mengerti...ape yg kat dlm hati aku ni...mmg takde ikatan suci...itu aku mengerti..tp die mcm dh benci..aku rase mcm nk berenti..berenti menyayangi...nk carik pengganti?...tak mungkin buat masa ni...baik concentrate kat studi...byk bende aku dh tak reti..terutama subjek data nih..riso aku time final nnti..tak tau ape nk jawab nnti.kene blaja kuat lagi..
arinih aku mcm tak tenang...arinih mcm ade bende yg buat aku bengang..tak tau ape yg mendatang...harap2 bende baik la yg dtg...rase mcm nk duk dpn pc sampai petang..tp otak tak berkembang kang..lagipon nk gi semayang...takkan nk ponteng..berdosa kang...

hmm...stakat nih je la luahan hati aku buat masa nih...ape2 aku update lagi...

No comments: