Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, January 05, 2008

Cuti kah aku??

fuhh..akhirnya..abis gak exam aku sem nih..my first sem...tp rase2...mcm kene re-test je balik exam electronic 2 tadik..susah yg amat atau pon aku yg mmg tak reti nk jawab?...hmm..pening2..
kpala aku time exam tadik mmg dh mcm biol skit...satu formula pon aku tak dpt nk ingat...aku buat formula sendiri je tadik..yg semestinya salah kan..ahahha!@$...
so..kesimpulan nya..cuti sem nih(yeah!!)....aku akan study abis-abisan....tp...
my first week- nk kene blaja shooting dari Abd Izam CMEAD...then gi Melaka,preparation b4 gi Aceh..
my Second week- ari selasa dh bertolak ke Aceh..akan menjalan kan aktiviti selama seminggu...
balik Malaysia hari ahad..
my 3rd week- hmm..time nih je la kot aku nk rest...tp rest ker aku nnti?...result konferm dh kuar time nih...n kesimpulannya...aku kene study...sebaik sahaja jejak kaki ke Malaysia...

Nasib baik aku dh get used bende2 nih..pengorbanan cuti sem...from zaman 1st year aku lagik dh reti tak balik rumah awal2 time cuti sem...nasib mak bapak aku tak kisah sgt...

So kepadan rakan2 MMU...Happy Holiday...makan kat umah..ingat2 kat aku....

Blogged with Flock

No comments: