Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, March 18, 2008

Majlis Kawin Abg fik ngan kak Sarah [Cerita 2]

Salam semua...
akhirnya dpt gak aku update kembali cerita majlis kawin abg fik ngan kak sarah balik.aku skrg dh balik cj...so dpt la upload gambar2 sume...;)

tp..aku taknk cerita sekali harung...aku nk cite satu2...sbb update kali ini mungkin panjang berjela2...aku mulakan dgn tajuk pertama...

"Road to Melakau"

Aku sepatutnya ade lab data comm ptg jumaat tuh..tp disebabkan lab technician tuh tkde..lab pon cancel..dan aku tpksa la menyumpah seranah sbb lab cancel...nk kene replacement plak lepas cuti midterm break nih..bengang aku..

lepas tuh..aku tgu wan dtg dari klang..dlm kol 4 lebey wan sampai..pastu check2 engine skit..aku ngan wan pon chow...punyer la kete berlambak bagai..tp speed 110km/h tetap dikekalkn...aku pemandu berhemah kan..kan...
dalam pukul 6..aku pon sampai ke Melaka Bandar BerBN...eh..Bersejarah...hehe
lepas je tol...lepas je taman lebah...nk dekat sampai zoo...eh2....ade traffic light ar kat zoo skrg...wah...bende baru sehh kat melaka...(dgn nada jakun yg amat..wan ar..aku tak..lalalala~)


pastu drive lagik..n drive..wan..jakun tgk bangunan baru TM kat MITC plak..aku pon bwk la die...die nk tgkp gambar...ish3 wan..jakun sgt la ko nih..mentang2 la lame skit tak turun mlk(baru 1 bulan lebey...)...dh jakun mcmtuh..


pastu sampai MMU..terus gi bilik Madam Syikin..our beloved lecturer(kalo amik Program Design skrg..n jadik dak IT,komperm ade sorg tuh jadik our beloved lecturer..haha...
borak2 pasl event BICC ngan kehidupan...kitorg pon chows..



oh luper plak..time kitorg sampai CADP...tersalah tekan floor...dan kitorg nmpk nih tingkat 2...hampes tol..time kitorg dip..tkde plak signboard nih..mmg dianaktirikan tol!..



nih ha satu lagik wan jakun..aku tak k...signboard kat library...


ok2..stop at dis point dlu..bersambung ke chapter seterusnya...

No comments: