Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, March 18, 2008

Majlis Kawin Abg fik ngan kak Sarah [Cerita 3]

ok..next chapter...

"Duyung ke dugong?

lepas out dari cadp tuh..oh.lupe plak..madam syikin nk suh kitorg pass kan hadiah tuk abg fik...tuh sbb kitorg gi cadp building..

kitorg gi bilik syafeeq kat ostel tuh..tumpang barang..lepas tuh..dlm kol 8 lebey..kitorg* kuar gi mkn...mkn kat cherry...lame giler tak mkn kat cherry tuh...
aku mcm biasa...akan order racun...bkn racun serangga ke ape k...meehun racun ar..racun tuh nama je...sbb kuah racun tuh..adalah amat pedas sekali...dgn cili padi sbg sayur...dan serbuk lada sbg pewarna...mmg sape yg nk panaskn badan dan nangis2 skit...leh ar mkn..



wan plak makn nasik goreng colleseum..boleh tahan ar..(gmbr blur skit..)


pastu kitorg bergerak ke MBO..panggung no.1 tuk dak2 MMU Melaka..
kitorg tgk cite DUYUNG..


aku ingt cite ni akan mengisahkan cerita maya karin sbg duyung....rupenyer2 Apek sbg pengutip sampah..hampes tol...mmg apek nyer cite la spnjgn2 cite...ngan lawk2 biasa die...part maya karin skit je aku rase..penat je maya karin pakai kostum berat2 tuh..last2 part mcm pelakon tambahan je...nk bengang pon ade nih..
aku kasik cite nih..2/5..kalo korg nk tgk gak..tgk..tgk maya karin je la..seksi tuh..haha..



oh lupe nk kasik tau..kitorg* tuh adalah...aku,wan,syafeeq,nadia ngan faizol(tiada dlm gambar)..


abis chapter nih..sambung ke part lain..

No comments: