Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, March 28, 2008

Sambutan Kepulangan[Cerita 1]

salam semua...wah..dh akhir minggu...ari jumaat yg mulia...
just nk update skit..ptg kang nk balik umah jap..n myb esok dtg balik cj...
nk kemas2 skit umah...sbb lagik 2 ari..family aku balik dari jepun...
mgu nih..tak gi check umah lansung....nih exam nyer psl la nih...tak sempat aku nk balik umah...tgk2..

tak sabar plak rase nyer nk tgu family aku balik dengan barang2 yg diorg beli....haha
nnti aku update..ape yg diorg beli..dan esp barang tuk aku..hehe...special nyer..one of my wishlist dah tercapai..

smalm...pak cik aku..merangkap adik ayah aku..ym2 aku..die ckp..family aku balik nih..nk buat grand2...sbb abg aku dh konvo...pastu nih last die nyer konvo..n tkde balik jepun dh..pak cik aku tuh..aku panggil Akey je..tak tau apsl tak panggil gelaran pakcik2...dari kecik dh panggil Akey je...eh...termasuk bab lain plak.
pak cik aku suh buat grand2...die suh buat banner uk abg blik nnti..pastu ada bunga lagik...wah...meriah sakan abg aku nk balik nnti...pak cik aku ckp..aku design je..nnti die printkn banner...tp sbb aku kurang mahir mendesign..nk suh member plak..sume bz...aku suh kakak aku je design..


tgu next update plak yer..dlm 2 ari nih..komperm aku tak update ape2..so dlm next week myb aku akan update...itu pon kalo aku tak bz..next week ade exam lagik..tiap2 mgu exam..bosan tol!!

2 comments:

Anonymous said...

congratulations to ur bro and ur family.
wahhh beshnye dh grad ;-)
wt grand plakz tu ;-)

hehe.

Ezzudden said...

sory2..lmbt plak nk reply kat comment sendiri..comment org lain..rajin je..hehe

thanx bagi pihak my bro n my family..hehe...wat to do..uncle den nk buat grand2...nnti den update psl kat klia.