Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, April 21, 2008

21 tahun di 21 April..

Salam semua..maaf krn dh lame tak update..sejak akhir2 nih..bz yg amat la...
ngan esement bertimbun2..event lagik..dan mcm2 lagik ar...
skrg nih pon..aku terasa mcm bz lagik..tp dpt curik mase ar tuk update kali nih..

post kali ni..aku mule2 tak terasa sgt nk buat...tp sbb member2 dh suh aku buat gak..aku buat je la..
post kali nih..nk menceritakan seorg insan tuh..thenthang(bkn name sebenar)..die nyer bday arinih...aku dgr2 cite..umur die tahun nih 21 tahun..wah!!..bagus tol...21 tahun di 21 April...lepas nih..die tak dpt la prasan mude lagik..umur pon dh 21 tahun..padan muke die..:p..

Selamat Hari Jadi Thenthang...




thenthang:
"thanx kawan2 yg berjaya suprisekn aku...mmg aku terharu tol la ..korg smbut bday aku...dh 3 tahun kat MMU nih..tak penah2 ade suprise tuk aku..dis year ade plak..mmg btol2 terharu ar..lagik2 suprise kat bilik aku plak tuh...thanx korg..."

lepas nih..myb aku mungkin akan update pasl GEMA,FC@SMSSMJ,kedah,dan Pasal kereta aku meletup!!..insyaAllah..kalo ade mase..aku update cite2 nih..

6 comments:

[[-FeeQueZ-]] said...

yeay!! aku berada di tempat kejadian... sempat merasa kek tersebut.. hehe... terima kasih yerk.. hihi...

Ezzudden said...

hehe..thanx ar feeq join skali clbr8ion aku smalam...

RubyBaGai said...

aah..best sgt mlm tuh..celebrate kat bilik den..ahaha..banyak la best..heppy besday dendang ku..sorry hati tuh dh soh pakcik posmen anta hadiah..tp jam plak kat tol ayer keroh..die patah balik..nanti kene carik posmen laen la ek..sabau ye..hauhau!!!

Ezzudden said...

badget mcm penah naik je ostel laki..
tah2 dh biasa kot?...:p

thanx kak..wish sy yg masih mude lagik nih...
ye ke ade antar hadiah...sy tgu adiah akak..tak kisah ar lmbt mane...janji ade..jgn munkir janji k...

nOR aDiLLa said...

deen..
kalolah kak tau kak akan dibawa ke cyber..mesti kak bw hadiah bersama...
heheheh...happy besday again..:D
tq eh dat nite :-p

sitinurkhadijah said...

sory lmbt wish.
hepy belated beshday.
haaa umoq dh 21.
kne wt perangai cm 21 taw.
bkn 12 yerrr~
hihi.

may ALLAH bless u alwiz and grant u happiness in ur life.
insyaALLAH.
take care.
daaa~