Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, April 09, 2008

tiada cerita..

Salam semua..
recently..agak bz..midterm test sume dh abis..tp esement plak yg tak langsai2 lagik.
badget nk start study awal la lepas abis midterm last week..tp nmpk gayanya..lmbt lagik ar nk start..aihhh...kene study awal sem nih...tkmo jadik mcm last dh..serikkk..

oleh sbb tkde cite yg menarik tuk aku ceritakn..sbb aku byk menghabiskn masa aku kat dlm bilik je..gi klass pon dh terasa malas je...'duniaku biliku'..lagik2..cuaca kat CJ skrg nih pon tk menentu..kejap panas gurun...kejap hujan lebat...so...bilik la tmpt paling selesa untuk lepak2/tido..

idea2 aku dlu tuk menceriakn blog nih dgn mknn pon dh byk tergendala..ditambah lagik..kereta aku pon kurang sihat..sejak balik dari Pahang arituh..kereta aku tuh mcm2 ragam die buat..dh bape kali masuk klinik tah..satu2 die nk sakit..dh la 'ubat' skrg mahal2..aihh..WGD 5889..knape la ko bikin hal..mentang2 la ade adik baru..ko dh majuk2 ngan aku...aku tau la WRC 5889 tuh lagik comel...tkde kemek2..bau kilang lagik...ko dh start majuk2 ngan aku..aihh..susah2..

ade tag ida yg die suh aku buat..tp mcm biasa ar..aku kan tak gemar buat tag..maaf ek ida...arituh dh buat satu tag ko..ckup la ek..sorg satu sudey...

No comments: