Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, May 21, 2008

Road to melaka

Alhamdulillah...exam aku tuk sem nih dh abis

paper yg aku rase tak leh buat lansung adalah intro to mechine and power system.
so sebagai langkah berjaga2...akan ku study time cuti nih....

exam aku sem nih abis awal gak..20hb dh abis...member2 sume byk abis 21hb and 23hb..
abis exam arituh..aku terus kemas2..n balik Rawang..
nk balik tak lame pon..balik kejap je..balik..makan2..settle hal2 di rumah skit..
ngan tukar kete..

jumaat nih..insyaAllah..akan turun mlk lagik..
last friday turun mlk gak..coz moyang aku telah meninggalkn dunia yang sementara nih di umur 94 tahun..
lepas kebumi ngan jumpe saudara mara..kete pakcik aku..bwk family aku ngan family die balik rawang terus..aku stay dlu kat mlk..
pastu buat suprise kat org2 melaka dgn kehadiran aku..hehe..
petang>malam>lewat malam>awal pagi>tengah hari...
aku berjaya jumpe sume org yg aku nk jumpe..sha,hazwan,nadia,syafeeq,ida,fiqa,kak ruby...dalam waktu2 yg berlalu tuh..bape kali tah aku gi makan..tp yg penting ngan sume org tuh..aku ajak diorg lepak2 kat kedai makan je..nk rongeng2 lain...ongkos nyer enggak ade pak...

for dis week nyer planning..ade gathering aceh...n gathering group dip aku..
jumaat spend time tuk group dip...sabtu tuk geng aceh...ahad pulang..

ermm..mcm byk je org yg lahir bulan 5 nih...sape ek?...Hepi bday to sape2 yg sambut bday bulan 5 nih..;o

No comments: