Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, August 21, 2008

1st entry

Khamis
21 Ogos 2008
HB2 wing B 1012

Salam semua..

Ape kabar korang sume...sory sebab lame sangat tak berupdate..bagi yang tak bertanya..aku tak kisah sangat..tapi kesian kat yg bertanya..sebab diorg masuk je blog aku..tengok2 still tak berupdate..
bukan nyer aku taknk update ape2..tp waktu yg tak mengizinkan..arituh dengan pesta konvo nyer..pastu dah abis pesta konvo..ade something yg aku kene buat..so..mmg kesuntukan waktu ar..
kadang2 masa yang ade pon..hanya sempat menyelak blog2 member..tuh pon kejap je...pastu bende lain nk kene buat..

ok2..aku stat dgn ape bende yg aku nk update..walaupon entri nih org ckp dh lapuk..aku nk tulis gak..sbg mana aku dh tulis dlu..ape bende yg aku nk update..

1st entri...

Wawasan Desa
actually..byk boleh diceritakan..tp sbb bende dh lame sgt..so aku pon kurang ingat sgt..
harap2 gambar yg ade..boleh menceritakan ape yg aku nk sampaikan...

kalo nk cerita2 selanjutnya leh baca kat link raja Fauzan...kami dapat keluarga angkat yang same time program nih.

wakil2 srm cj

aku,raja,dan hassan(Melayu yang tinggal di Mekkah,Arab Saudi)

sedap giler orr bahulu yang baru keluar oven..rangup


tgh blaja membuat tapai

bersama family angkat..

No comments: