Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, August 21, 2008

Pesta Konvo 2008

Khamis
21 Ogos 2008
HB2 wing B 1012

nih adalah 2nd entry aku tuk arinih..

nak cerita ape yer?..

hmm..nk cerita pasl BBQ kat pantai kundur ngan member2 melaka..tp takde gambar plak..so skip je la..

cerita pasal Pesta Konvo ar..lagik best..

yang nih mesti korang nk tau sgt kan..ape la yang aku sibuk sangat kan..sampai takde masa lansung tuk update ape2..

Pesta Konvo stat 8 ogos..tapi aku sbg hicom dan head of technical..kerja2 sebelum event mmg banyak giler..waktu lepas balik dari wawasan desa arituh..terus stat kerja..settlekan bende2 yang tak settle lagik..bukannyer aku buat kerja last2 minute..tp kadang2 dari pihak lain yang melambatkan kerja kite..so terpaksa bersusah payah di last2 minute..

Penatnyer Pesta Konvo tuh mmg tak terkira ar..sampaikan tertido kat OR Pesta Konvo tiap2 hari..awal2 pagi bangun...baru nak balik bilik..mandi2..
pastu masuk kerja balik..

itu la rutin aku tiap2 hari time pesta konvo...sekarang nih..dah lepas abis pesta konvo..hidup aku bosan giler..dah tak tau nk buat ape..

setiap kenangan aku dalam Pesta konvo tak mungkin aku lupekan..lagik2 geng tido..hehe..

myb kalo aku nk ceritakan setiap hari ape yg aku buat..penat lark korg nk membacanyer..so aku end kan entry aku yg nih ngan gambar2..


bersama komiti pesta konvo

Kak Lina(Director Bazzar),Kak Ruby,aku

@hot air ballons workshop

dalam hot air ballon


@appreciation dinner

bersama hicom pesta konvo 2008

No comments: