Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, September 19, 2008

19 Sept-19 Ramadhan

Jumaat
19 September
HB2 wing B 1012


Salam semua,
Nampak nya hari ini dah 18 hari kite berpuasa di bulan Ramadhan ini.Aku mendoakan korang semua dapat menjalani ibadah puasa ini dengan sebaiknya.

Sudah 18 hari berpuasa,bermakna sudah lebih daripada separuh bulan kite berpuasa dan sekarang dah boleh...


1.pasang lagu raya kuat2.
2.Usha2 kueh/biskut raya kat kedai.
3.Shoping raya.
4.kemas rumah untuk raya.
5.hantar kereta servis(kereta bapak aku ar...kete wira aku tuh mana mampu nak bawak family aku balik kampung)
6.Hantar kad raya(nak hantar kat sape yer tahun ini...)
7.tingkatkan prestasi ibadah ke tahap maksimum.
8.dan akhir skali,

study dengan tekanan (raya makin dekat,bermakna final exam aku makin dekat)

p.s ok lah,nak bersiap2 untuk pergi ke some place to meet some people.

No comments: