Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, September 15, 2008

Minggu yang kosong.

Isnin
15 September 2008
HB2 wing B 1012


Aku baru perasan,minggu ini aku takde kelas lansung.

Subjek BHM(basic AcMEc) dah abis,
database tutorial dah abis.Lecture still ade,tapi hari rabu
,hari rabu selangor cuti Nuzul Quran.
Eng Math dah takde.

yeah!!! Cuti..

Lepas settle dengan projek wawasan desa,nak buat ape ek?
Takkan nak balik rumah awal.
Bosan la pulak nanti.
hmm...pegi melaka?
ish3...jauh tuh..badget takde..

Hmm..ape yang boleh aku buat sepanjang minggu ini?

@ majlis berbuka puasa bersama Sultan Selangor,Masjid Negeri,Shah Alam

5 comments:

shici.shorty said...

den g eh buke posher ngan sultan tu.
siti x g.
ahahahaha~

mknan besh x? shodap?

Ezzudden said...

makan free..sedap ar...hehe..

itu ler siti..jual mahal sangat..makan ngan sultan pon taknk..:p

Ida said...

ohh ko pegi ke buke puasa tu?
mlm tu aku pegi smyg terawih kat masjid shah alam gak.
nmpk yussamir je.tak nmpk pula ko?
ko x smayang terawih ye? hahahahaha :p

Ezzudden said...

oh ko ade gak malam tuh..ingt kn tak balik..

aku tak lepak ngan yussamir..aku lepak ngan razak je mlam tuh..

cis...suke2 je tuduh aku tak semayang terawih..aku semayang ar..takkn dah pergi masjid..tak buat terawih skali..ape da..

Ida said...

ada je.tp x join la majlis bbuka tu.buka kat umah je.