Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, September 24, 2008

Speechless

Rabu
24 September 2008
HB2 wing B 1012

Hari ini aku dapat satu soalan cepumas,yang memang aku tak dapat jawab.

"Den,awak tak boleh sesuaikan diri lagi ke kat sini?"

Aku,"ermm..tah tak tau..."

"Awak macam tak selesa jer kat sini..sorang2 ke mana2..kenapa?"

Aku,"Saya selesa kot lone ranger,kot...*speechless"

Dialog itu berakhir dengan nasihat supaya aku success exam kali ini.
Dialog itu terngiang2 dalam kepala aku dari petang tadi sampai sekarang ini.

Minggu ini,campur yang tadik,dah 3 orang yang aku boleh anggap sebagai kakak nasihat aku pasal studies dan life. Aku,apabila dinasihati,hanya mampu angguk2 dan tersengih2.Bukan aku tak dengar nasihat semua tuh.Aku dengar,cuma aku ini sukar untuk berubah dengan sekelip mata.Aku hanya mampu ucapkan "InsyaAllah,saya akan ikut nasihat akak..."
Aku tau mereka2 itu sayangkan aku,itu sebab mereka nasihat aku.

Agak2,berubah tak aku nanti?
Korang doa2kan la yer.

2 comments:

Anonymous said...

Nak wat mcm mana..dh berbuih dok membebel, kat telipon, face to face, kat ym pun dah..tp still tak ubah...nak ubah, meh turun melaka..tiap2 hari dok ofis akak..biau akak sendiri yg pantau awak nye study..awak kene ade org yg control awak...jgn telalu selesa dgn lone ranger...u need sumbody to control u..hauahu!!!

Ezzudden said...

hmm...erm...baik..
sy sedar...ermm..sy nk berubah...
sy try not to be..
InsyaAllah...
*speechless...