Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, October 22, 2008

Apa yang saya buat satu hari?

Rabu
22 Oktober 2008
HB2 wing B 1012

Salam Semua,

Akhirnya aku dapat balik ke bilik aku.Update aku sebelum nih,kunci bilik aku tertinggal di rumah.

Tadi tgh hari,lepas aku antar bad ke Pudu Raya,aku tak tau nak buat ape,nak balik ke cyberjaya,kunci bilik pon tkde.pastu aku pon terpikir2 ape ek nak buat satu hari nih.
Lepas lepak2 dalam jammed K.L 1/2 jam,aku pon decide gi MidValley.Dah lama betul aku tak pergi ke MV nih,nk dekat setahun pon ade.Sampai2 je MV,pergh! susah giler nak parking,terpaksa aku pusing MV tuh 2 kali.Rupe2nye satu floor parking die tutup,construction.Satu floor je die bukak.

Lepas dah dapat parking tuh,ronda2 la MV tuh sorang2.Macam biasa,lone ranger.
Lepak jap kat MPH,usha2 buku ape yang best.usha je la,nak beli,duit untuk buku tak salurkan lagi.nanti next month nak carik la satu buku.Antara buku yang menarik perhatian aku.
1.Einstein: His Life and Universe,Walter Isaacson. Harga=RM 52.95
2.Ketika Cinta Bertasbih,Habiburrahman El Shirazy Harga=RM 21.90

Aku akan cuba tuk salurkan belanjawan aku tuk 2 buku kat atas nih bulan depan.hehe..2 buku skaligus..kayo kan aku.

Pastu gi usha2 IT world MV,saje nak usha price toner laser printer.dah kering dah toner aku tuh.RM 235.00,pergh..mati aku next month kalo beli sume bende skaligus.buku ngan toner?..fuyoo..kayo tol kan aku..

Pastu dah tak tau nak buat ape,aku pon pergi la usha2 GSC,tengok cite apa yang best.Nak tengok Max Payne,member2 cakap cite tuh tak best.Nak tengok cite lain,banyak cite hantu ngan cite cina.hmm..last2 beli la aku tiket cite Tipu Kiri,Tipu Kanan.nanti aku buat movie review pasal cite tuh.

Dah beli tiket,rasa macam nak try carls Jr la plak.Aku penah dengar member2 cakap pasal carls Jr nih,ngan penah la tengok billboard carls nih.Menarik..tapi tak berpeluang lagik tuk rasa.
Hari ni,berjaya gak aku rasa carls jr nih,dan aku terus suka kat carls jr nih.
Berger..besar tak ingat.first time aku makan berger rasa macam tak abis.baru makan separuh dah kenyang.tapi habiskan gak ar sebab mak aku cakap tak baik membazir.
Fries...paling panjang dan paling sedap aku makan..boleh nampak kulit2 kentang lagik kat fries,ori tak ori nyer kentang.lain kali datang,makan fries pon jadik kalo kurang mampu.
Makan mahal2 skali skala ape salahnya..kayo..haha..



*berger yang aku makan..

*fries yang sangat best!

Pastu dah abis movie,dapat call adik aku mintak antar die balik campus die.Balik ke rumah la aku tadik.tuh yang dapat balik ke bilik.kunci dah amik..hehe...

tuh je la ape yang aku buat hari ni...esok pagi ada meeting..nasib baik tak kene gi meeting weekend nih kat melaka..next week,gi kedah plak.

korang warga MMU?..apa aktiviti korang time cuti2 nih?
jangan la tido je..tak menyihatkan..nanti jadik malas..jodoh jauh...haha..

No comments: