Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 09, 2008

Robin a.k.a RoDen


tengah bosan2 study aku pun merantau jap ke blog2 orang.
sampai ke satu blog,aku tertarik plak nak test apa yang dipost oleh blog itu.

Aku telah diujikaji,dan keputusan nya.Aku rupa2nya mempunyai kuasa Robin(alaa...member batmen tuh..).
Tak sangka sungguh aku punyai ability macam itu.hukhuk...

Kalo korang nak tau ape superhero manakah korang,leh try kat sini.



Robin 75%
Green Lantern 75%
Superman 70%
Hulk 70%
Spider-Man 60%
Catwoman 60%
Batman 50%
Iron Man 50%
Supergirl 45%
Wonder Woman 45%
The Flash 45%

Young and acrobatic. acrobatic ke?
You don't mind stepping aside
to give someone else glory.
baik nyer aku kan..

1 comment:

Gelombang Rakyat said...

Bagus dan menarik blog ini.

Syabas!

Teruskan keseronokan sambil memanfaatkan...