Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, November 16, 2008

Perasaan?

Salam semua..

Akhirnya,aku dapat juga menulis something kat blog ini,hampir seminggu tak menaip2 nih.
Sekarang ini,perasaan?

Lega,Gembira,Puas Hati,Sedih,Penat,dan Tenang..

Banyak kan perasaan aku sekarang...

Tapi untuk mendetails kan lagi perasaan2 diatas,kene tunggu next post.Sebab aku sekarang betul2 penat..sbb ape?..ade la..hehe..

Thanx dan sorry kat sume yang telah datang ke blog ini,tapi takde ape2 update.Seperti yang dijanjikan,aku akan update dan ceritakan kepada korang ape yang berlaku kat aku sepanjang minggu nih.

2 comments:

Anonymous said...

er... nak kena komen ke ni..?? hahah.. apekes aku ni..

Ezzudden said...

to sallikin>haha.ape la ko..cpt tol dilema..sabo2..tuk next update..aku takde masa lagi..nanti aku update..ko comment la byk2