Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, December 27, 2008

Gembira dalam Tekanan

Cubaan update dari Cybercafe Kg aku,Lenggong,Perak

Fuhh baru sampai Lenggong.
Majlis kahwin sepupu aku pon dah lama abis.
Hanya tinggal makanan2 yang masih banyak.
Rasa rugi pon ada aku tengok.

Sampai pukul 6 petang.
Seperti yang dijangka.
Kereta akan banyak juga.
Tapi aku terasa best je bawak kereta hari ini.

Hari ini,warga KL penuh di jalan raya,
Seawal pukul 11 pagi,
Lebuhraya ke selatan dahmula sesak dari kajang.
Aku nak ke UIA,
Sesak di MRR2,
Tekanan...

Makanan kat majlis Syed,
aku suka.sedap dan jarang jumpe.
Makanan kat majlis sepupu aku,
aku seronok,dapat rasa masakan gotong royong sedara mara aku.

Esok.
Ade perjumpaan besar keluarga Lebai Kemala.
Di Tasik Raban.
Seronok dapat jumpe orang yang kite jarang kenal.
Harap2 dapat sangkut kat sorang dua.
hehe..gatal pula.

Cukup lah,
budak MMU betol.
kat mana2 nak gak internet.
kene beli 3G la macam nih.
dapat ke kat Kg aku nih?
Tapi....
laptop aku rosak!!!!
Tekanan perasaan...
Tapi dalam tekanan,
ade kegembiraan.
Tak sangka study leave pon dapat gak.

No comments: