Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, December 28, 2008

Sumpahan Tagged oleh Puteri Jujus

Al kisah~pada satu hari yang indah,Hang Then telah terjumpa satu kotak.Ingatkan di dalam kotak tersebut ada barang berharga,rupa2nya sumpahan tagged yang telah diberikan oleh Puteri Jujus.Merana la hidup Hang Then setelah di tagged oleh si puteri.Oleh kerana mahu membebaskan sumpahan tagged tersebut.Hang Then telah bertapa di Gua Cyberjaya dan akhirnya,terungkai la sumpahan tersebut.



Soalan asalnya, apakah perhubungan Hang Then dan Puteri Jujus?tetapi Hang Then nak tukar ke,macam mana Hang Then kenal Puteri Jujus.ok tak?

Hang Then mula kenal Puteri Jujus nih masa dia jadik SRC,tidaklah kenal sebegitu rapat.hanya kenal2 macamtuh je.Bile pegi bilik SRC just hi2 je la. Rasanya,tahun ni baru kenal dia dengan lebih "intim". Sewaktu Hang Then pegi Melaka,bercengkerama ngan Laksmana Faizol dan Temenggung Syafeeq,Puteri Jujus turut serta. So time tuh la Hang Then baru reti borak2 ngan dia dan daripada kesan2 pegi melaka,Hang Then mula la berborak ngan dia kat ym. Selepas itu,jumpa pula blog dia,komen la sikit2.Ade certain event yg Hang Then join kat Melaka,dia pon ada.So berpeluang untuk kenal Puteri Jujus nih lagik.Sekarang ini,dah masuk list orang2 Hang Then kene jumpe kat Melaka.Kawan katakan..tak jumpe..ramai kecik ati..

Soalan asal:5 pandangan terhadap dia.Tapi aku tak tulis 5 la,tulis apa yang patut je la.


Bila memberi impression terhadap seseorang,kita takut untuk meluahkan kepada orang itu sendiri.Ya la kan,mane tau,impression kite akan kecikkn hati orang tuh. Kadang2 terlalu jujur pon susah kan.So untuk soalan ini, Hang Then hanya akan menjawab.Puteri Jujus ini merupakan seorang yang suka pink. Mengikut kajian pakar motivasi Dr.Fazilah kamsah. orang merah jambu nih penyayang,bersungguh2,keinginan tinggi. Kalo kite nk lihat sejauh mana sifat penyayang yang ada pada Puteri Jujus nih. Kite tengok je la gambar ni.penyayang tuh..

Bila dikatakan Puteri Jujus ini seorang yang bersungguh2,kite leh tengok kat website die,dalam bulan december nih je.die dah update sebanyak 14 kali,mmg btol2 bersungguh2 die update blog die..Hang Then sendiri tak capai update byk tuh bulan ini.hehe.. dan berkeinginan tinggi,fuhh..byk maksud nih..hehe..tengok ape yang die inginkan..dasyat..



Untuk soalan seterusnya,jika dia menjadi kekasih anda ataupun musuh anda,anda akan..?

Apabila komitmen sebagai kekasih tuh dah ada,sebagai lelaki yang budiman macam Hang Then,akan dicurahkan segala kasih sayang ar.(Ayat biasa..) Untuk mengeluarkan duit adalah amat sukar sekali,lagi2 time tengah YES nih.Ramai lelaki risau btol kalo awek mereka ajak ke shoping complex.hehe. Kalo dengan musuh,baik kite berkawan dengan dia,mane tau,lepas bermusuh,leh jadik kawan baik ke.Buat apa nak bermusuh2 nih,rugi je.

Rasa2nya,hanya ini saja jawapan daripada tag2 jujue.Mintak maap yer tak amik full tag tuh.Tp at least buat gak kan.

No comments: