Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, December 29, 2008

Invitation to all S.K Rawang batch 1994/1999



wah,dah kuar surat invitation untuk reunion budak2 sekolah rendah aku iaitu,
Sekolah Kebangsaan Rawang,Selangor.

Wah,cepat nya kena masukkan duit.
Takpa2.nanti aku masukkan.
Reunion nih,mesti mau pegi.
Dah lama gile tak jumpe kawan2 sekolah rendah dulu.

Tah aku ingat lagi ke tak diorang2 semua tuh,
Dah la jadik kebiasaan aku,
pergi tempat baru,
orang tempat lama aku cepat je lupa.

Aku ada plan,
Tapi..
tak tau sesuai tak pergi.
Orang exam.
aku "study".
"Study" kat mana?
Rahsia.

Tadi majlis perjumpaan waris Lebai Kemala.
Mission Failed.
Tiada orang asing yang aku dapat berkenalan.
Hanya dapat borak2 lebih ngan cousin2 aku yang jarang jumpe.

1hb Januari 2009
Bakal tiba,
Aku bakal lancarkan.
Lancarkan ape?
Itu yang kita tak tau..
hehe..







No comments: